ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ;

32287727_1309956702473784_3164183964097183744_n

Ειρωνείες, σχόλια κακεντρεχή, σχόλια φοβικά και μίζερα, σχόλια που δηλώνουν τάχα την ανωτερότητα όσων τα γράφουν, διαβάζουμε εδώ κι εκεί για την αναδοχή. Συχνά αισθάνομαι ότι δεν είναι σχόλια ανθρώπων ανώριμων ή αστοιχείωτων, ανθρώπων που αγνοούν την επιστημονική βιβλιογραφία. Θα έλεγα ότι είναι σχόλια απάνθρωπων, δηλαδή κακόψυχων. Άθεων, θρησκευόμενων, αριστερών ή νεοφιλελεύθερων.

Αποφάσισε και η Ιερά Σύνοδος (10/5/2018) για την αναδοχή παιδιών και από ομόφυλα ζευγάρια. Και διαμαρτύρεται για την απόφαση της πολιτείας να νομοθετήσει για να αναθρέψουν παιδιά ζευγάρια του ίδιου φύλου γιατί λέει: «η πολιτεία πρόκειται να στερήσει από ορισμένα παιδιά το δικαίωμα ανάπτυξής τους μέσα σε ένα φυσιολογικό οικογενειακό περιβάλλον με πρότυπα πατρότητας και μητρότητας».

Λες και στα ιδρύματα που εγκαταβιώνουν χιλιάδες ψυχές παιδιών έχουν τα ιδανικά κατά τη Σύνοδο πρότυπα. Και όχι μόνο κατά τη Σύνοδο. Ας σκεφτούμε ποιοί είναι αυτοί που διαμαρτύρονται σε αυτή την πανδίκαιη και σωστή νομοθεσία για την αναδοχή: φασιστοειδή και ό,τι πιο βαθιά συντηρητικό και αντιδραστικό συνέχει την ελληνική κοινωνία. Όλοι αυτοί επικαλούνται το φυσιολογικό περιβάλλον. Και όλοι ξέρουμε πάρα πολύ καλά τι σημαίνει αυτό το φυσιολογικό περιβάλλον.

Ας μην είμαστε υποκριτές. Όσοι ζούμε στο σήμερα και γνωρίζουμε ανθρώπους και πράγματα υποδεχόμαστε με χαρά και ανακούφιση αυτό το νομοσχέδιο, γιατί δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους που πραγματικά θέλουν να μεγαλώσουν ένα παιδί να το μεγαλώσουν με ευθύνη. Γιατί μεγαλύτερη σημασία έχει η φυσική επιθυμία να έχεις ένα παιδί και όχι να αποκτήσεις τυχαία ένα παιδί.

Τί σημασία έχει εάν οι γονείς είναι δύο μητέρες ή δύο πατεράδες; Πόσα παιδιά στον τόπο μας, λόγω συνθηκών, δεν μεγάλωσαν ανάμεσα σε γυναίκες ή ανάμεσα και αποκλειστικά σε άντρες; Πόσα παιδιά μεγάλωσαν δίχως πατέρα με τις γυναίκες της γειτονιάς ή δίχως μητέρα με τους άντρες της οικογένειας; Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ορισμός της οικογένειας είναι κάτι ευρύτερο από έναν άνδρα και μια γυναίκα. Και ας σκεφθούμε μήπως η αποθέωση της «αγίας οικογένειας» δεν είναι παρά μια ειδωλολατρία του σύγχρονου χριστιανισμού ο οποίος αντί να βλέπει την οικογένεια στο πλαίσιο της Βασιλείας του Θεού την περιορίζει στην παραδοσιακή ετεροφυλόφιλη μορφή. Ο ίδιος ο Ιησούς αρνήθηκε να ταυτιστεί με την παραδοσιακή οικογένεια και εγκαινίασε μια άλλη μορφή, απόλυτα ανοικτή σε όλες και σε όλους, που δεν περιορίζεται από τα δεσμά αίματος. Mια κοινότητα φιλίας και αδελφοσύνης, που δεν στιγματίζεται η σεξουαλική διαφορετικότητα, που δεν υπάρχουν πρώτης και δεύτερης κατηγορίας μέλη. Ο ίδιος ο Ιησούς θέτει τη μεγαλύτερη αξία στη ζωή που είναι η φιλία, γιατί ο ίδιος αισθάνεται αγάπη για τους μαθητές του και αυτό είναι το μέγιστο μήνυμα για τις ανθρώπινες σχέσεις: «δεν υπάρχει μεγαλύτερη αγάπη από το να δώσει κάποιος την ψυχή του για τους φίλους του» (Ιω. 15,13).

Το συμφέρον του παιδιού, χθες-σήμερα-και πάντα, είναι να μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον με αγάπη, πέρα από φύλα γονέων και δήθεν κανονικότητες. Σε ένα περιβάλλον που οι γονείς του θέλουν να υπερβούν τον εαυτό τους, να έχουν σεβασμό προς την ιερότητα του μικρού, άρα και να τα δώσουν όλα στην ψυχούλα που ζει μαζί τους.

Η Εκκλησία της Ελλάδος σαφώς και έχει το δικαίωμα να έχει δημόσιο λόγο. Ας προσέξει, ωστόσο, μήπως ο δημόσιος λόγος της είναι εμπαθής και στο τέλος μετατραπεί σε ρητορική μίσους και αποκλεισμού των συνανθρώπων μας, δηλαδή εν πολλοίς των μελών του σώματος του Χριστού. Εάν συμβεί αυτό μιλάμε για έγκλημα. Κι ας θυμούνται οι άγιοι συνοδικοί, να μην το παίζουν κριτές και εισαγγελείς: μόνο ο θεός μπορεί να γνωρίζει τί συμβαίνει μέσα στις ψυχές των ανθρώπων.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s